TWITTER
Στο ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ και στην σχολή ΣΕΥΠ και συγκεκριμένα στο τμήμα της ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ στο μάθημα της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ μου δόθηκε να κάνω μία εργασία με θέμα το TWITTER με το οποίο θα σας αναλύσω διάφορα θέματα που έχουν να κάνουν σχέση με το twitter και με το πώς μπορεί ο κάθε άνθρωπος να το χρησιμοποιήσει στην καθημερινή του ζωή. Θα έχετε την ευκαιρία να μάθετε τι είναι, πως λειτουργεί και πως μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή τη σχετικά νέα και δημοφιλή υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα σε ανθρώπους από όλο τον κόσμο να έρθουν σε επαφή, να επικοινωνήσουν και να γνωριστούν, μέσα από τον σύντομο οδηγό που ετοίμασα και θα παρουσιάσω σε ένα άρθρο.
Στο αυτό το άρθρο θα σας δείξω :
- Τι είναι το Twitter ;
- Πως λειτουργεί το Twitter ;
- Ξεκινώντας στο Twitter ;
- Πως να βρείτε φίλους στο Twitter ;
- Πως να στέλνετε μηνύματα στο Twitter ;
- Πως χρησιμοποιείται το Twitter στις επιχειρήσεις;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ TWITTER;
To twitter είναι μια υπηρεσία η οποία σας δίνει την δυνατότητα να κρατάτε επαφή, να ενημερώνεστε για τις καθημερινές δραστηριότητες των φίλων, των συγγενών και των ανθρώπων που σας ενδιαφέρουν μέσω του internet. Το twitter ανήκει στην κατηγορία των επονομαζόμενων υπηρεσιών web 2.0 μαζί με τα blogs, το Myspase, το Facebook που δίνουν τη δυνατότητα σε ανθρώπους από διαφορετικά σημεία του κόσμου να έρθουν σε επαφή, να γνωριστούν και να επικοινωνήσουν μέσω του Intetnet.
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ TWITTER;
Μέσα από το Twitter μπορείτε να στέλνετε σύντομα μηνύματα έως και 140 χαρακτήρων με τις σκέψεις, τις δραστηριότητες, τις ερωτήσεις σας ή οτιδήποτε άλλο θέλετε, τα οποία βλέπουν όσοι έχουν επιλέξει να σας ακολουθούν μέσω της υπηρεσίας. Η διαδικασία αυτή ονομάζεται Twittering. Κατά αντίστοιχο τρόπο μπορείτε και εσείς να βλέπετε τα μηνύματα όσων έχετε επιλέξει να ακολουθείτε.Η όλη διαδικασία μοιάζει πολύ με την επικοινωνία μέσω instant messenger ή καλύτερα την αποστολή SMS μηνυμάτων μέσω κινητού τηλεφώνου λόγω του περιορισμού στο μέγεθος των μηνυμάτων με μία όμως πολύ σημαντική διαφορά:
Tα μηνύματα σας δεν πηγαίνουν σε έναν μόνο παραλήπτη αλλά σε πολλούς
Κάθε μήνυμα που στέλνετε μέσω του Twitter είναι δυνητικά διαθέσιμο προς όλους τους χρήστες της υπηρεσίας, σε αυτό που ονομάζεται Public Timeline (με ορισμένες εξαιρέσεις), γι’ αυτό εάν υπάρχει κάτι το οποίο δεν θέλετε να γίνει γνωστό θα πρέπει να μην το αναφέρετε.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε για να ξεκινήσετε στο Twitter είναι να δημιουργήσετε το λογαριασμό σας. Εάν είσαστε εγγεγραμμένοι σε κάποια άλλη υπηρεσία ή έχετε δικό σας blog προτείνω να χρησιμοποιήσετε το ίδιο user name γιατί με αυτό τον τρόπο θα είναι ποιο εύκολο να σας βρουν οι φίλοι και οι γνωστοί σας.Στη συνέχεια το Twitter θα δημιουργήσει τη σελίδα με το profile σας μέσα από την οποία θα μπορείτε να στέλνετε και να βλέπετε τα διάφορα μηνύματα. Πολλά από τα στοιχεία αυτά θα είναι διαθέσιμα στο κοινό στη διεύθυνση της μορφής:
Εκεί που θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη έμφαση είναι οι πληροφορίες που φαίνονται στο profile σας. Για να βάλετε τις πληροφορίες αυτές θα πρέπει να έχετε κάνει login στο λογαριασμό σας και να διαλέξετε την επιλογή «Settings». Συμπληρώστε όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία μπορείτε. Εάν δεν έχετε κάποιο πρόβλημα προτείνω να συμπληρώστε το πραγματικό σας όνομα ή εναλλακτικά ένα ψευδώνυμο με το οποίο να σας γνωρίζει ήδη ο κόσμος. Επίσης στο πεδίο Online Bio προτείνω να συμπληρώσετε τα ενδιαφέροντα σας χρησιμοποιώντας όμως τις πλέον χαρακτηριστικές λέξεις κλειδιά του κλάδου σας. Μη ξεχάσετε να συμπληρώσετε την πολή και τη χώρα. Με αυτό τον τρόπο όσοι ψάχνουν για τις λέξεις αυτές στη μηχανή αναζήτησης του Twitter θα βρίσκουν και το δικό σας profile. Όλα αυτά τα στοιχεία θα είναι χρήσιμα σε όσους θα βλέπουν το profile σας προκειμένου να αποφασίσουν για το εάν θα σας βάλουν στη λίστα με τους ανθρώπους που θα ακολουθούν ή όχι.
Πως να βρείτε φίλους στο Twitter;
Η επιτυχία της συμμετοχής στο Twitter, όπως και σε κάθε άλλη παρόμοια υπηρεσία, βασίζεται στο δίκτυο των ανθρώπων που θα δημιουργήσετε. Αρχικά λοιπόν θα πρέπει να βρείτε τους φίλους που θέλετε να ακολουθείτε. Για να το κάνετε αυτό θα πρέπει πρώτα να τους εντοπίσετε, βρίσκοντας τις δημόσιες σελίδες τους, και στη συνέχεια να επιλέξετε «Follow». Η επιλογή αυτή είναι ενεργοποιημένη μόνο όταν έχετε κάνει login στο λογαριασμό σας. Μόλις το κάνετε αυτό θα αρχίσετε να βλέπετε τα μηνύματα τους στο λογαριασμό σας. Αυτό που θα πρέπει να θυμάστε είναι ότι για να βλέπουν και εκείνοι τα δικά σας μηνύματα θα πρέπει να ακολουθήσουν την ίδια διαδικασία εφόσον το επιθυμούν. Η μικρή εμπειρία μου έχει δείξει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις όταν επιλέξετε κάποιον για φίλο το πιο πιθανό είναι ότι και εκείνος θα κάνει το ίδιο κάτι το οποίο όμως θα εξαρτηθεί από το πόσο θα τον ενδιαφέρει η συνολική σας παρουσία. Ως παρουσία εννοώ το profile σας, οι άνθρωποι που ακολουθείτε και σας ακολουθούν καθώς επίσης και η εικόνα που παρουσιάζεται μέσα από τα μηνύματα σας.Τα στοιχεία όμως αυτά θα τα διαμορφώσετε στην πορεία. Αυτό που έχει σημασία σε αυτή την φάση είναι να δούμε διάφορους τρόπους για να εντοπίσετε τους πρώτους σας φίλους:
1/ Ανθρώπους που γνωρίζετε ήδη: Μέσω της επιλογής «Find and Follow», η οποία βρίσκεται στην κορυφή και δεξιά στη σελίδα του λογαριασμού σας, το Twitter σας δίνει τη δυνατότητα να εντοπίσετε με αυτόματο τρόπο ποιοι από τους ανθρώπους που έχετε ως επαφές στις υπηρεσίες email Yahoo, Gmail, MSN, Hotmail και AOL έχουν ήδη λογαριασμό στο Twitter. Εναλλακτικά μπορείτε να τους στείλετε προσκλήσεις μέσω email για να μπουν στην υπηρεσία.
2/ Ανθρώπους που συμμετέχουν σε άλλες online δραστηριότητες: Εάν υπάρχουν κάποιοι χρήστες οι οποίοι γνωρίζετε ότι έχουν δικό τους blog, σελίδα στο Facebook, στο flickr ή σε κάποια άλλη παρόμοια υπηρεσία τότε είναι αρκετά πιθανό να χρησιμοποιούν και το Twitter. Το μόνο που χρειάζεται για να τους εντοπίσετε είναι το username ή το κανονικό τους όνομα (θυμηθείτε τη συμβουλή που σας έδωσα για τη διαμόρφωση του profile σας). Εάν το γνωρίζετε τότε μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια αναζήτηση στη μηχανή αναζήτησης του Twitter.Στην περίπτωση που δεν γνωρίζετε τα στοιχεία τους τότε προτείνω να επισκεφθείτε τις σελίδες τους στις άλλες υπηρεσίες (ειδικότερα τα profiles τους) και να δείτε εάν έχουν κάποια αναφορά ή link για λογαριασμό στο Twitter.
3/ Αναζήτηση με βάση τα ενδιαφέροντα ή την περιοχή: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μηχανή αναζήτησης του Twitter χρησιμοποιώντας αυτή τη φορά λέξεις κλειδιά με τους τομείς που σας ενδιαφέρουν ή το όνομα μιας γεωγραφικής περιοχής. To Twitter θα σας παρουσιάσει τα profiles των χρηστών εκείνων στα οποία περιλαμβάνονται οι λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιήσατε (θυμηθείτε και πάλι τις συμβουλές που σας έδωσα για το δικό σας profile).Μία παραλλαγή του τρόπου αυτού είναι να χρησιμοποιήσετε μία από τις πολλές μηχανές αναζήτησης, όπως την Summize, οι οποίες όμως αντί για τα profiles ψάχνουν για τα δημόσια μηνύματα που εμφανίζονται στο public timeline τα οποία να περιλαμβάνουν τις λέξεις κλειδιά.
4/ Οι φίλοι των φίλων σας: Μόλις εντοπίσετε τους πρώτους φίλους σας ή τους ανθρώπους που σας ενδιαφέρουν μπορείτε να δείτε ποιοι άλλοι άνθρωποι τους ακολουθούν όπως επίσης και τους ανθρώπους που ακολουθούν οι φίλοι σας γιατί είναι πολύ πιθανό να έχετε κοινά ενδιαφέροντα.Για να τους εντοπίσετε αρκεί να κοιτάξετε στην δεξιά περιοχή του profile των φίλων σας, στην περιοχή «Stats». Το link με τον τίτλο «Following» (όπως και τα μικρά εικονίδια) θα σας δείξει τους χρήστες που ακολουθεί ο συγκεκριμένος φίλος σας ενώ το link με τίτλο «Followers» τους χρήστες που τον ακολουθούν.Κάθε φορά που αποφασίζετε να ακολουθήσετε ένα χρήστη, το Twitter τον ενημερώνει μέσω email. Το ίδιο φυσικά συμβαίνει και όταν ένας χρήστης αποφασίζει να σας ακολουθήσει.Ο αριθμός των φίλων που θα επιλέξετε να ακολουθείτε εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς υπάρχουν όμως μερικές παράμετροι τις οποίες θα πρέπει να λάβετε υπόψη:
Όσο περισσότεροι φίλοι τόσο περισσότερες ευκαιρίες θα έχετε για να γνωρίσετε νέους ανθρώπους. Αυτό όμως σημαίνει ότι θα λαμβάνετε και περισσότερα μηνύματα ενώ θα πρέπει να αφιερώνετε και περισσότερο χρόνο εάν θέλετε πραγματικά να αναπτύξετε σχέσεις με όλους αυτούς. Είναι προτιμότερο να προσθέτετε φίλους σταδιακά έτσι ώστε να υπάρχει χρόνος για να σας γνωρίσουν και εκείνοι και να σας ακολουθήσουν εάν το επιθυμούν. Εάν υπάρχει μεγάλη διαφορά στον αριθμό τον χρηστών που ακολουθείτε με τον αριθμό εκείνων που σας ακολουθούν αυτό θα φαίνεται στο profile σας και είναι αρκετά πιθανό να επηρεάσει αρνητικά την εικόνα σας σε πολλούς χρήστες (εκτός βέβαια και εάν είστε κάποια διασημότητα….).Μια και μιλάμε για τον αριθμό των φίλων, ρίξτε μια ματιά στο Twitterholic το οποίο είναι ένα είδος λίστας με τους περισσότερο δημοφιλείς χρήστες όσον αφορά των αριθμό των ανθρώπων που τους ακολουθούν.
Προσθέσατε λοιπόν τους πρώτους σας φίλους και αποκτήσατε και τους πρώτους χρήστες που σας ακολουθούν. Πριν ξεκινήσετε να στέλνετε μηνύματα προτείνω να δείτε τι γράφουν οι άλλοι χρήστες για να πάρετε μία ιδέα για το στυλ και τη φιλοσοφία του είδους της επικοινωνίας μέσω του Twitter. Η αποστολή ενός απλού μηνύματος γίνετε μέσω της φόρμας του Twitter. Υπάρχουν ορισμένες πρόσθετες επιλογές οι σημαντικότερες από τις οποίες είναι:
Απάντηση σε ένα χρήστη
Εντολή: @username
Παράδειγμα: @nkapsomenakis (απάντηση σε έναν χρήστη)
@nkapsomenakis @BarackObama (απάντηση σε δύο χρήστες)
Τι κάνει: Στέλνει απάντηση στο μήνυμα ενός χρήστη. Η απάντηση αυτή φαίνεται και στους άλλους χρήστες ενώ αποθηκεύεται στην κατηγορία μηνυμάτων με τον τίτλο «Replies» του χρήστη στον οποίο το στείλατε. Εάν θέλετε να στείλετε ένα μήνυμα το οποίο να φανεί μόνο σε ένα συγκεκριμένο χρήστη δείτε την επόμενη εντολή.
Εντολή: @username
Παράδειγμα: @nkapsomenakis (απάντηση σε έναν χρήστη)
@nkapsomenakis @BarackObama (απάντηση σε δύο χρήστες)
Τι κάνει: Στέλνει απάντηση στο μήνυμα ενός χρήστη. Η απάντηση αυτή φαίνεται και στους άλλους χρήστες ενώ αποθηκεύεται στην κατηγορία μηνυμάτων με τον τίτλο «Replies» του χρήστη στον οποίο το στείλατε. Εάν θέλετε να στείλετε ένα μήνυμα το οποίο να φανεί μόνο σε ένα συγκεκριμένο χρήστη δείτε την επόμενη εντολή.
Απευθείας μήνυμα σε έναν χρήστη
Εντολή: D username
Παράδειγμα: D nkapsomenakis
Τι κάνει: Στέλνει απευθείας μήνυμα σε έναν χρήστη το οποίο δεν μπορούν να δουν οι υπόλοιποι. Διαχείριση των απευθείας μηνυμάτων μπορεί να γίνει και από την επιλογή «Direct Messages» η οποία βρίσκεται στην δεξιά στήλη στο Profile σας. Εκεί θα βρείτε και τα απευθείας μηνύματα τα οποία σας στέλνουν άλλοι χρήστες.Kάθε φορά που σας στέλνει κάποιος χρήστης απευθείας μήνυμα, το Twitter σας στέλνει email που σας ενημερώνει σχετικά. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τη συγκεκριμένη λειτουργία μέσα από τη σελίδα σας Settings > Notices.
Εντολή: D username
Παράδειγμα: D nkapsomenakis
Τι κάνει: Στέλνει απευθείας μήνυμα σε έναν χρήστη το οποίο δεν μπορούν να δουν οι υπόλοιποι. Διαχείριση των απευθείας μηνυμάτων μπορεί να γίνει και από την επιλογή «Direct Messages» η οποία βρίσκεται στην δεξιά στήλη στο Profile σας. Εκεί θα βρείτε και τα απευθείας μηνύματα τα οποία σας στέλνουν άλλοι χρήστες.Kάθε φορά που σας στέλνει κάποιος χρήστης απευθείας μήνυμα, το Twitter σας στέλνει email που σας ενημερώνει σχετικά. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τη συγκεκριμένη λειτουργία μέσα από τη σελίδα σας Settings > Notices.
TWITTER ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Λόγοι χρησιμοποίησης του Twitter για τις επιχειρήσεις:
• Για να προβάλλεις το blog ή την ιστοσελίδα και να αποκτήσεις μελλοντικούς αναγνώστες
• Για να φτιάξεις δίκτυο με διαφάνεια και εμπιστοσύνη
• Για να προωθήσεις εργασία, προϊόντα, υπηρεσίες
• Για να απαντάς και να κάνεις ερωτήσεις
• Για να μαθαίνεις νέα πράγματα από άλλους επαγγελματίες
• Για να μοιράζεσαι συμβουλές και πηγές (mini blog δημοσιεύσεις) και να εκπαιδεύεις το προσωπικό
• Για να συσκέπτεσαι (να συνδέεσαι, να μοιράζεσαι πληροφορία, να γίνεσαι κοινωνικός)
• Για να συναντάς και να μιλάς με άλλους
• Για να βρίσκεις συναδέλφους από το επάγγελμα για υποστήριξη σε ειδικές εργασίες
• Για ασφάλεια: για να μεταφέρεις μη οικείες τοποθεσίες συνάντησης και ενώ ταξιδεύεις
• Για καλύτερη κατανόηση των κοινωνικών μέσων
Αξιοποίηση του Twitter από εταιρείες:
• δημοσίευση συνδέσμων προς ενδιαφέρουσες πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν από την εταιρεία
• συλλογή ανατροφοδοτικών σχολίων για προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρείας ή για παρουσιάσεις κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης
• προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών
• ανακοίνωση συμφωνιών και ευκαιριών
• βελτίωση της σειράς των ιστότοπων μιας επιχείρησης σε αποτελέσματα από μηχανές αναζήτησης
• δημοσίευση συνδέσμων σε πληροφορία που έχει κάποιος δημοσιεύσει αλλού, π.χ. στο blog του
• επέκταση του δικτύου του
• παρακολούθηση απόψεων και γνώσης που διαθέτουν άλλοι επαγγελματίες από τον ίδιο τομέα
• προώθηση επαγγελματικής αξίας με επίδειξη γνώσης, εμπειρίας, οράματος σε συγκεκριμένα αντικείμενα
• βελτίωση της θέσης σε αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης
Πολλές επιχειρήσεις δοκιμάζουν το Twitter σαν εργαλείο εισαγωγής τους στο τοπίο των social media. Άλλοι πάλι δεν βλέπουν καμία εφαρμογή προώθησης της επιχείρησής του σε αυτό. Όμως, υπάρχουν πολλοί τρόποι αξιοποίησης αυτού του κοινωνικού λογισμικού για την προώθηση μιας επιχείρησης, που αν τους ακολουθήσει κάποιος, μπορεί να βγει κερδισμένος. Ακολουθούν σε μορφή οδηγιών:
Πρώτα βήματα:
Πρώτα βήματα:
- Δημιούργησε έναν λογαριασμό στο Twitter και χρησιμοποίηση την λειτουργία της αναζήτησης για να διαπιστώσεις τι κάνουν οι ανταγωνιστές στο χώρο σου.
- Πρόσθεσε μια εικόνα για να μπορούν να σε βλέπουν οι άλλοι.
- Δείξε ενδιαφέρον για τα ενδιαφέροντα των άλλων και όχι μόνο για τα δικά σου.
- Παρουσίασε σημαντικά θέματα από τον χώρο σου και όχι μόνο για τον εαυτό σου.
- Μοιράσου συνδέσμους με την κοινότητά σου.
- Βοήθησε όσους νομίζεις ότι μπορείς.
- Προώθησε ιστορίες των υπαλλήλων σου εκτός εργασίας.
- Μην περιορίζεις τα θέματά σου μόνο στον επαγγελματικό τομέα.
Θέματα που μπορείς να μοιραστείς:
- Προσπάθησε να απαντήσεις τι ελκύει την προσοχή σου.
- Όταν προωθείς μια δημοσίευση από το blog σου, μην βάζεις μόνο το σύνδεσμο, αλλά εξήγησε σε τι αναφέρεται.
- Ζήτα τη γνώμη των άλλων. Το Twitter είναι εξαιρετικό για ανταλλαγή απόψεων.
- Κάνε follow (ακολούθησε στο twitter) σημαντικούς ανθρώπους και ακολούθησε και αυτούς που ακολουθούν οι ίδιοι.
- Όταν αναφέρεσαι στο προσωπικό σου, κάνε το χρήσιμο, δίνοντας συμβουλές, δημοσιεύσεις blog, εικόνες κ.α.
- Μοιράσου την ανθρώπινη πλευρά της επιχείρησής σου. Αν μπαίνεις στον κόπο να κάνεις tweet, σημαίνει ότι πιστεύεις ότι τα κοινωνικά μέσα (social media) έχουν αξία για τις ανθρώπινες συνδέσεις.
- Μην προβάλλεις υπερβολικά τον εαυτό σου.
- Αν το κάνεις, προσπάθησε τουλάχιστον να προβάλεις την υπερηφάνεια και από άλλους
Λογικές συμβουλές:
• Χρησιμοποίησε υπηρεσίες όπως το Twitter Search για να βεβαιωθείς αν κάποιος μιλάει για σένα. Προσπάθησε να συμμετάσχεις όπου έχει νόημα.
• Μάθε να χρησιμοποιείς εργαλεία που συντομεύουν τα URLs, όπως το TinyURL για να βάζεις σε τάξη τα "tweets" σου.
• Μάθε να χρησιμοποιείς εφαρμογές που διευκολύνουν τη διαχείριση του Twitter, όπως είναι τα Tweetdeck και Twhirl.
• Για να φτιάξεις μια κοινότητα, σχολίαζε τα tweets άλλων και ξαναδημοσίευε αυτά που άλλοι έχουν δημοσιεύσει.
Αρνητικά σχόλια για το Twitter:
- To Twitter παίρνει χρόνο.
- Μπορεί να σε κρατήσει μακριά από παραγωγικές εργασίες.
- Χωρίς στρατηγική, είναι απλώς πληκτρολόγηση.
- Υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να κάνεις αυτό το πράγμα.
- Δεν μπορεί να αντικαταστήσει την εξυπηρέτηση των πελατών.
- Είναι για "κολλημένους" με την τεχνολογία.
- Είναι "μόνο" για μερικά εκατομμύρια ανθρώπους.
- Δεν αντικαθιστά την άμεση προώθηση με email.
- Ανοίγει τον πόρτα άσκησης κριτικής σε μια επιχείρηση.
Ο αντίλογος στα παραπάνω:
- Το Twitter βοηθάει κάποιον να οργανώσει άμεσες συναντήσεις (tweetups).
- Μπορεί να λειτουργήσει άποψα ως εργαλείο μέτρησης της κοινής γνώμης.
- Κατευθύνει την προσοχή των ανθρώπων σε καλά πράγματα.
- Δημιουργεί ένα "υποστηρικτικό κανάλι" (backchannel) για εκδηλώσεις.
- Μεταφέρει ειδήσεις γρηγορότερα από άλλες πηγές, ειδικά αυτές που αφορούν άμεσα τη ζωή των ανθρώπων.
- Δίνει στις επιχειρήσεις μια ιδέα σε τι επίπεδο μπορούν να φτάσει η ανταλλαγή μηνυμάτων σε έναν οργανισμό.
- Φέρνει σπουδαία μυαλά κοντά και παρέχει καθημερινές ευκαιρίες μάθησης.
- Δίνει στην κριτική σου ένα βήμα.
- Βοηθάει στην ανάπτυξη και επέκταση μιας επιχείρησης, εφόσον δραστηριοποιείται διαδικτυακά.
- Μπορεί να ενισχύσει την εξυπηρέτηση των πελατών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου